Видех една инициатива на некви, къде били репресирани от комунизъмо. Нека малко по-обяснително. Къде я видех ли? У Народното събранее. За кво става въпрос? Цвъки Цвък бил жертва на политически геноцид. Кога? Къде? Как?

protest

Не стана ясно. Пичовете си издрънкаха заучените фрази и кой откъде е. Журналетата така и не получиа отговоре на млогобройнете си въпросе. Ама, да се върнем къде основната си мисъл.

Таа инициатива ме вдъхнови и се замислих колко нищичко за ползу роду не съм свръшил през живото си, Куре, мой любими приятелю, дека само ти и Чашката ми останаате утеха у несретнио ми живот. Кога ше се зафанем я с такава благородна и общественополезна дейнус като маанье на гащи до Народното събранее, та да защитавам некой? Никогиж през живото си не съм си го и помислял. Пълен смотаняк съм, казвам ви. Немам ресурсе, ментални и други некакви, та да го напраим.

Аз ако се пробам да улетим у онаа сграда, къде нади вратата й се мъдри „Съединенеето праи силата“, некък оксиморонно се мъдри, ама се мъдри се пак, гаранцеа ви давам, че отвънка ше ме чека жандармереата и неколкостотин огражденеа. Я си плащам и на жандармете, и за оградата. Ебахти пичо съм! Я си плащам, а они ми не дават са си изкаам мненеето. Ама у Народното събранее не улазат случайни ора. Немам предвид само институцеата, а и сградата му. Тва за протокола.

Замислих си се те така те. Я съм на триесе и пет. Баш половината от годините, къде дръжавата ни битува у тотална кретения. Замислих се, палнах цигара, ама се сетих, че немам здравни осигуровки,нищо че нема смисъл да имаш квито и да било осигуровки у таа кочиня, понеже ни ше те излекуват, ни ше доживеаш да се пенционираш… Замислих се, изгасих я и реших. Що си не спретнем едно непео я!? Да не съм гръбав?

Ама име на НПО се не измисля лесно, да си знаате… Тоа път е труден, каменис и тегав. Пак си палнах цигарата, уж мислим по-добре, коги пушим. Те, манку е длъго името, ама ше го преформим, нема грижи, важното е, че идеята се роди у главата ми. „Селянско сдруженее на тия, дека са преебани от целио така наречен преход и не са видели бел ден, откво са на тоа свет“.

Самечки е сещате, че НПО с толко длъго име, абревиатуречка да каам, нема кък да просъществува. ССНТДСПОЦТНПИНСВБДОСНТС… Нема кък да стане. Затва го съкратих до НОСША. „Национално отговорен селтак с шес апартамента“. Малко бие на Биг Ша, ама не е търсен ефект, повервайте ми. И без тва вервате на сичко и се подвеждате по секви простотии… Биг Ша е от контрапротестиращите, аз немам нищо общо с ньего.

Другото работно заглавее, къде си го бех намислил, е СЛУШАМТЕ – “С лизгара уших антерия матерна, ти, ехоо!“ . Ама оно не става. Нема смисъл некък си, особено, ако не си ми у главата.

И така се роди НОСША. НОСША е НПО, къде пледира за правова дръжава. НОСША сака ни един, ама ни един политик, докопал се до властта през последните седемдесе години, да не излезне от затвора. Даже и за ден! НОСША изразева категоричната си позицеа, че на Цвъки Цвък са му малко четири години зади решетките и че требва да слуша кък попръдва съкилийнико му от горната койка, а не да сбира НПО-та, та да му го опредеят като жертва на политически геноцид.

НОСША изразява категоричното си мнение, че през последните седемдесе години се еди кво си… Ама НОСША знае кво се случва през последните триесе и пет, а па да не прикааме за четвърт век от „преходо“. НОСША не сме (съм) толко прос(ти) и знааме и други организации като ДС, например.

Ние (да каем аз) от НОСША се чуствам(е) изоставени от дръжавата. Имаме усещаньето, че сички ни гледат, слушат, ограбват, изнасилват, рекетират, че ни съсипват тва, къде ни е дала майката природа, па, мани другото, и ни се хилат у очите. И ни дават по двойка кибапчета с една бирица баш преди изборите. Толко за назе, другото за тех.

Ние нема да улезнеме у Народното събранее, нема да мое да защитиме любимио си подложен на геноцид лидер. Ама те, има интернет, та моеме да каеме кой е он. А той е!!! Той е!!! Ники Третото поколение вратар! У контексто на скоро миналио светъл ристиянски празник го казваме!

Верваме у тебе, Ники, верваме у тва, къде моеш! Не се притеснявай, че даваш хендикап на сички отбори, дека играат срещу назе още преди десетата минута на срещат!. Нема за кво да се косиш. Щом сакаш, маиняй се от националнио и заминавай с Цвъки Цвък у затворо! Ше си поставено лице на непеото НОСША. Земи и Ни Ло-то с тебе. Ше ви пуанеме една табелка „Символе на преходо“ на решетките и те така те!

После на корицата на списанее, обещавам. НОСША ше упражнява селянски натиск връз институциите и медиите. Щом другите моат, що да не моеме и ние!? Да не сме гръбави!? НОСША ше защитава сички некадърници у таа дръжава. И нема да обръща вниманее на ония с провалените животи. Тва е пъто, и истината, и живото. Тука и сега. Тука и сега…

Ама ше му дойде краю на тоа път и свите символи на преходо верно ше зафръчите къде затворете. Да си го знаете… Да ми простите на тоа светъл ристиянски празник. Я не ви прощавам. Мое да не ви пука, ама да си го знаете. Не ви прощавам, тва си е мою живот. Тука и сега. Тука и сега…

