Хелоу, Иран, Ирак ор сам отхер планетс ат ди Ърт. Ю мей тхинк дат Торлако ис райтинг  дис текст, дис факинг, дискастинг шит, бат ю ъъъ-ъъъ аре нот райт! Ай ем юродепутат, ай ем рич енд феймос, ай ем мистъъ Барекоууу. Ай джъст окюшейтед Торлако‘с блог. Ай хев ол ин дис уърлд!

barekov-1

Бифор сам тайм ай уос ин Сиенен ту хаве а едюкйешън, бът ноу, ин факт ай уос  дер  то едюкейт дхем уот ис джурналистикс. Дей тук ми ас а месиа, оу йе! Сом пийпъл  тинкс Кристофър Калъмбъс дискавърд дъ ню континент. Мей би. Бът ай ем дъ конкърър оф дъ ню континент. Ай ем дъ уайт год. Ай ем дъ дон, ай ем дъ сънсет!

Афтер дат ай уос дъ ню политишън. Ай уос дъ нюест политишън, индийд! Ай ем тол! Ай ем смарт! Ай ем вери стронг! Ай кен пуш сикстийн (олмоуст севентийн) килоус он бенч прес машийн! Еври уоман уонтс ми! Еври сингъл уан! Ай толд ю!

Бифор абаут а йър ай тхроу бак май магнифицент кариер лайк а джоурналист, търн бак дъ ъъъ-ъъъ дъ кавал, ю ноу, дис ис а мюзикал инстрюмънт, уит уич, ху, уич, ху… уич ай ентартейнед дъ локал велишънс ин май хоум таун, дъ фиучър кепитъл оф калчър, енд ай бикейм а политишън.

Ай бикейм а грейт, а юропиан политишън. Сам гайс (гейс) мей тел ю дат ай уас баинг воутс. Донт гив а шит то дем! Дей ар лайрс! Ийч уан ъф дем! Дъ пийпъл уос ловинг ми! Дъ джипсийс уас ловинг ми! Енд ай пей дем абаут ту хандред левс. Бат нот фор воутинг. Фор ловинг! Фор ловинг ме (ин май факинг есхоул)… Бът дис ис анадър събджект. Дей ар пуур енд нийд сам левс. Ай нийдс воутс. Со, уи меид лав. Вери фрийки лав, бат лав.

Енд хиър ай ем, ин Юръпиан парламент. Хиър ай ем, уит шатаптед маут. Ю уър уорийд ай донт спийк фрикуънтли ин дъ парламент? Ю тинк дис ис бикоус ай донт ъндърстенд дъ лангуич? Ронг! Май маут кент би шатаптед. Уен дей инклуудет ми ин делегейшън, уич уил го то Иран (Ирак, ай ем нот шуър), ай риалайз дат ай маст тел, но, ай маст шаут то дъ уорлд май ъпиниън!

Соу, сий уот ай хев дан!

