krisko-maria-ilieva

Оня ден се събуждам с готова идея у главата. Нали така се случвало на великите писатели, та и аз покрай тех да се намръдам. Барабар Торлака с мъжете, как се вика. Трескаво зимам химикало от ношното шкафче и почвам:

“Диър Чейси Лейн, ай роуд ту експлейн…”
“Уф, тва нема да стане, вече го беха напраили ония гадове от Бладхаунд генг…” – помислих разочаровано. И като се ядосах, така се амбицирах…
Ама аз заслужавам да съм текстописец, щото съм голем талант! Требва да измислим друг вариант! (Те ви я римата, не знам дали усетихте). Нема така да си тънем у мизерия като Калъридж с неговите албатроси или оня, как беше, американскио поетец с гарвани ли, са свраки ли са, некви други фръкати ли са… По май беше, нищо, че у кръстословиците пишат, че По е река у Италия. На оня фамилията на английски се пишеше “Poe” мислим, почти като “поет”, сещате ли се за игрите на съдбата? Как викаме при назе “Дошел си е с името”. Он и отдавна си е отишел барабар с името, ма тва а друга тема. Големи пияници били и двамата. Калъридж и По имам предвид. Ама тва не е проблем, щото и аз съм голем пияница. Поне така викат другите, не знам верно ли е, не е ли…
И се съсредоточих… Яле! Дойде ми у главата идея за супер тъп текст! Тамън като за пореден дует на Криско и Мария Илиева.
Те сега и обръщението ми къде них, къде го спретнах набръже, та да не избега музата:

“Здравейте, мили Мария и Криско!

Чудим се кво да ви кажем. Ни съм ви фен, ни па ми пука как ви се развиват кариерите като музиканти. С две думи, безразлични сте ми. Е, верно, Мария е бая сгодна, на живо съм я виждал на един сбор на Търново, кога я беха поканили да пее, нали е болярка, ама сега приказваме по работа.
И у тоа ред на мисли, като творчество верно сте ми безразлични. Ама честно. Ще ми се обаче да ви изпратим един мой текст. Що, как казах, става дума за бизнес, та може и да сме си взаимно полезни. Аз съм написал супер мега култовия текст, вервайте ми! Чух ви кви убавини пеете (бехме с жената и дечоро на море за три дена; само вазе въртът по заведенията) и се вдъхнових.
У текста има бая редакции, къде съм напраил, та да го затъпим, що се ми се струваше, че е прекалено интелигентен на фона на дуета ви “Видимо доволни”, ама ако не съм успел, кажете, ше положим още старание и ше загладим некоя и друга мозъчна гънка.
С уважение къде Мария, що некогиж беше бахти таланта и пълно пренебрежение къде Криско, бикоз преди неговата стюпиднес и чалгарките немеят.
Живи и здрави,
Торлака!”

P.S. Така и така изкарахте летен хит, аз съм ви приготвил зимен. Що да чакате чак до другия сезон за плацикане у морето, като можете и зимаска да оползотворите безспорния си талант?

К.:
Тука, тука, тука ските съм нахлузил
Към Банско, Банско по пистата съм се затътрузил
След няколко магистралки
С теб ше шибнем яки свалки…

М.И.:
Защо пък не?
Скоро на Габрово виждам те градоналачник
Котка във дере
Пари за “Бентли” със златен калник…

К.:
Паднах аз от ските
Когато огледах те на педи над петите
Знаете, сочно, сочно!
Сещате се, точно, точно!

М.И.
Стига де! Не мисли ме за такава!
Ще ми излезе лоша слава!
Не изпадай във захлас
Усетих вълната топла завчас

К.:
Идеал Петров, Идеал Петров…
Тази вечер, маце, ще си легнеш с нов!
Идеал Петров, Идеал Петров…
Тази вечер, маце, няма да съм с теб суров!

М.И.
Тъй не говори ми!
Спести своите рими!
Аз съм дама с положение,
По въпроса няма второ мнение

К.:
Аз пък съм нова генерация
Гъзар, рядка популация
Яхта имам еднодръвка
А ти си много, много яка мръвка

М.И.
Спри съ, спри съ,
Че отвътре аз изгарям
Нидей ма мъчи
Ще започна лоши думи да изговарям

К.:
Тъп съм!
Не мога без отмяна…
Кух съм!
В справедлив свят работил бих само нощна смяна
На размяна
Каквото хвана…

М.И.
Ам чи, Криско, без теб не мога!
Щи да хващам слога!
Към Габрово да са затичам
В туй момент аз са вричам!

К.:
Болярка си набарах,
Аз съм лошото момче
Хиляди моми прекарах
Търся рима, но не намирам… бе!

М.И.
И така си тъ харесвам

К.:
Извинявай, че се намесвам,
Ама ще го намествам, намествам…
Аз съм голямата звезда на българския шоубизнес
Като Бареков в някой фитнес.

М.И.
О, да! О, да! О, да!
Възбуждаш ме! Ела тук, жребецо!
Всички други са л*йна
Само ти си мъжкар, хубавецо!

К.:
Намествам, намествам…

М.И.
Жребец, ах, ти жребец… (Сластно предихание и некъв инструментал)

Ами, тва е текстът. Ако ви харесва, супер. Ако ли не, да ви го намаам и на двамата, ше го продадем на Гошо от Почивка. Цената е десет бона, да знаете. Със здраве, Мария. Он Криско нема как да не е здрав, щото е тъп на камик. А камънете са здрави, нали така? Идеал Петров! Идеал Петров…

